فرانکفورت 2013:Celestial Phantom؛ فرشته ای از آسمان
 


Frankfurt 2013: Rolls-Royce Celestial Phantom Concept

Frankfurt 2013: Rolls-Royce Celestial Phantom Concept

علیرغم اینکه Phantom Celestial بر پایه فانتوم شکل گرفته اما در کنار شباهت‌ها، ویژگی‌ها و جزئیات متفاوتی را داراست. مهم‌ترین ویژگی این مدل مفهومی سقف کابین است، جایی که با نور پردازی متفاوت سعی شده تا شب اول ژانویه 2003 در سواحل جنوب انگلستان (زمانی که اولین مدل فانتوم تحویل شد) تداعی شود. این سقف زیبا توسط هزار فیبر نوری طراحی شده و جلوه دهندهٔ نبوغ طراحان رولزرویس است. ویژگی دیگر این کانسپت رویایی بیشتر شدن فاصلهٔ محورهایش نسبت به نسخه استاندارد فانتوم هست تا مالکان ثروتمند از فضای بیشتری بهره ببرند. از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد می‌توان به پوشش‌هایی چرم Dusk، ساعت آنالوگ با 4 الماس و حکاکی مرکز رینگ‌ها اشاره کرد.

به نظر می‌رسد برای پیشرانهٔ Phantom Celestial از موتور 6.75 لیتری V12 فانتوم سری 2 با قدرت 460 اسب بخار استفاده شده باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 187
بازدید دیروز : 199
بازدید هفته : 187
بازدید ماه : 13115
بازدید کل : 462829
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2